مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-03ورزشي

زاگرس اسلام آبادغرب در خانه مغلوب شد 


در هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی برابر ذغال سنگ طبس مغلوب شد.

  - مهدی حمیدیه، امروز(14 بهمن) پس از پایان دیدار تیمش که با نتیجه 30 بر 25 به نفع تیم ذغال سنگ طبس به پایان رسید، در گفت و گو با ایسنا در تشریح چرایی شکست تیمش در این دیدار گفت: طی دو ماه گذشته که لیگ برتر به دلیل مسابقات تیم ملی تعطیل بود، تغییر و تحولاتی در تیم زاگرس اسلام آبادغرب رخ داد.

وی جدایی سرمربی سابق تیم و درخواست تعدادی از بازیکنان برای پرداخت بخشی دیگر از قراردادشان پیش از آنکه رقابت های نیم فصل تیم زاگرس به اتمام برسد را از جمله این تغییر و تحولات عنوان کرد.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: مجموع این اتفاقات باعث شد تا تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ دیر بسته شود و بازیکنان با آمادگی و هماهنگی کاملی در این مسابقه حضور پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه تیمش در نیمه اول این دیدار بازی خوبی از خود نشان داد، گفت: متاسفانه در نیمه دوم اختلاف گل ها زیاد شد و نتوانستیم این اختلاف را کم کنیم و بازی را واگذار کردیم.

حمیدیه در ادامه یکی از اتفاقات خوب این دیدار را حضور مهدی مرادی ملی پوش تیم ملی جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم زاگرس عنوان کرد و گفت: این بازیکن برای اولین بار بود که در رقابت های لیگ برتر هندبال شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس اسلام آبادغرب در خانه مغلوب شد 

زاگرس اسلام آبادغرب در خانه مغلوب شد